lördag 16 februari 2013

Haremtights

Som rubriken berättar har jag sytt ett par Haremtights till mini idag. Mannen tycker detta är jätte konstigt eftersom Harembyxor är pösiga och tights är tighta, men det är precis vad denna kombination innebär.. Ett par tights med hareminspirerad gren.

Uppvikbara muddar i benslut, för att kunna ha dem över fler storlekar.


Mönster: Eget, storlek 68.
Material: Stömmings underbara ekologiska Jersey "Soulbirds", kritvit mudd från Hema i Varberg.
Svårighetsgrad: 1-10: 1.. det var ju bara att gasa på Daniel!
Bäst: Så vansinnigt fort det gick med den nya maskinen, 15 min max! Strömmings ekologiska tyg av denna variant är LÄTT det mjukaste jag någonsin klappat på!
Sämst: Hinner inte sy mer i helgen för jag ska in och gästspela på jobbet i morgon.. typiskt när man vill sy MASSOR! Till nästa bralla av denna modell ska jag bredda benen lite till. Annars var dem kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar