söndag 28 oktober 2012

Flitig helg!

Förutom de snygga muddbyxorna har jag även färdigställt och paketerat två beställningar och 6 huvudbonader till insamling för cancersjuka barn/ungdomar. 
Orutinerat av mig har jag inte fotat mina beställningar innan jag klistrade igen (läs tejpade) paketen. SKIT också!

Ska se om jag kan fota den ena i morgon och helt sonika offra det kuvertet mot ett nytt under morgondagen.. Hoppas mina två första kunder blir nöjda!

Idag har jag även sytt på en body, av urklippta bitar som följde med mitt stuvpaket som jag klickade hem via facebook. Har legat länge men tänkte att det redan är färdigklippt så det är väl bara att köra på. Även denna är i lila och kommer hamna för försäljning här på bloggen då min lilla plutta inte passar i lila enligt den kräsna mamman.

Nu stämplar jag ut, lägger mig i soffan och skall njuta av BECK-söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar