tisdag 21 maj 2013

sommargarderoben till Fisen

Jag har det senaste jobbat på sommargarderoben till min älskade Fisen. Lite mer än 2,5 år har han hunnit bli, mitt stora hjärta! Sommaren kom som en smäll och därför blev det lite panik på svala kläder, men som tur är fixade det sig på ett kick!




Mönster: Delvis eget, inspirerat från senaste Ottobre Kids. Storlek 92.
Material: Limegrön jersey med stjärnor från Hema i varberg, randig mudd från Jofotex, flygplan och helikoptrar är köpte på facebook och mudd är från lådan hemma.
Svårighetsgrad: 1-10: 2. Snabbt och lätt!
Bäst: Tre nya tishor snabbt fixat till fisens sommargarderob. Han älskar dem eftersom det är fordon eller stjärnor på (klara favoriter i detta hemmet) och jag gillade att de var så snabba att sy!
Sämst: Jag är kass på livebilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar