torsdag 14 mars 2013

Återbruk

Jag har återbrukat!
Var så nöjd över att jag kom i mina pyttis-jeans för ett tag sedan, men mindre nöjd med att dem vart säckiga över/under rumpan och på baksida benen, midjan däremot satt bra. Ville inte gärna sälja dem i första steget och kom på att dem kunde bli till en kjol! Sagt och gjort.

Jag, Mr. Grey och Miss Steel ägnade en snutt förmiddagen igår åt att sprätta och nåla, och en snutt idag till att sy. Plättlätt och så fint!


Mönster: Inget mönster användes..
Material: Gamla men knappt använda Jeans från Gina Tricot, tråd.
Svårighetsgrad: 1-10: 1, inte alls svårt.
Bäst: Kommer användas så mycket mer som kjol än som illa sittande jeans! Dessutom är ju kjol helt perfa nu när jag bestämt att det ska bli vår!
Sämst: Nä, allt är bra denna gång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar