onsdag 24 oktober 2012

Rensning..

Ojoj, trots att jag inte har varken mycket tyger eller större samlingar av mönster är det redan oreda i mitt skåp, jösses!
Nu på förmiddagen har jag således rensat och sorterat i mönstren så att det skall bli lättöverskådligt att leta fram ett mönster man vill ha, samt kolla om man faktiskt redan ritat upp det en gång i den storleken. Har lite tyger som ska fotograferas också, lite nytt i hyllan så att säga!

I eftermiddag ska jag ner till källaren för att hämta pärm och plastfickor att förvara mina mönster i. Kommer bli kanon det här!

Nu ska jag ställa mig och rita upp ett mössmönster till en beställning, sedan blir det nog lunch här innan nästa skur med inlägg kommer. Måste ju visa vad jag skapade igår! 

Vill ni förresten se vart "magin" sker? Hur min arbetsplats ser ut..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar